.

Blev en helt okej kväll igår, hämta sofia efter träningen och åkte hem till henne. där satt vi och slappa framför tv:n till 9 typ, då tog vi bussen in till stan igen och mötte louise, efter ett tag kom det några trevliga pojkar med! Iskallt ute, så vi drog hem till sofias pappa och var där ett tag! När david kom hem fick vi lyssna på fin solosång, haha!  Sen åkte vi in till stan igen, gick runt i stan och åkte lite bil och så..vi fick en del blickar kan man säga,hahahah! aja, sen tog jag och sofia buss hem. Inte det roligaste att gå från bussen klockan 2 på natten när det är kolsvart kan jag säga!

Idag har jag varit hos carro typ hela dagen, inte gjort alls mycket. kollat på film och så :) sen hann jag med lite övningskörande med!
Och nu flyttar jag snart.. i veckan, typ onsdag eller något! :)

/c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0