goa dagar

man har verkligen inte tid att blogga på sommaren..
i onsdags kom sofia till mig så drog vi in till stan en sväng, vi är väldigt bra på att fördriva tid och även väldigt bra på att lyckas med fel saker vi fel tillfällen har jag hört! hon sov hos mig och sen igår drog vi  till örlen, vilket vi kom på att vi skulle göra 15 minuter innan bussen gick, men hann gjorde vi allt. slapp dag där ute med bra sällskap :) 
På kvällen åkte jag till carro och sov där tills idag, vi har bara legat ute i hnnes pool hela dagen,skeeetgött!
om ett tag drar jag till lisa :)

snygg bild o så.. men saknar tylösand som helvete!
bästa dagarna den här sommaren & underbara tjejer!


Kommentarer
Postat av: carro

snygging där (h)

2009-08-09 @ 15:21:11
URL: http://carolineadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0