göteborg

Idag gick jag upp tidigt för första gången sen vi fick ledigt från träningen och det kändes kan man ju säga, men lika bra att vänja sig för om en vecka har skolhelvetet börjat igen. aja, åkte till göteborg med Lisa,hanna & linn:)
kul dag med mycket skratt,värkande fötter och inköpta kläder= för mycket spenderande av pengar, haha! Hittade en ring, byxor, tröja & ett linne. Sen tog vi tåget hem vid 3, för de andra skulle träna vid halv 7...självklart blir det något fel så vi kommer 20 minuter för sent till falköping där vi skulle byta tåg, då missar vi det tåget vi skulle tatt och får vänta till nästa kommer och även det är försenat, hääärligt!  aja, tillslut kom vi till skövde. Då gick jag och mötte alona och vi gick till pim's och satte oss.  Hon har precis kommit hem från mallorca och var brun för en gångs skull..eller aa så brun som en ryss kan bli, haha!  fick ett skitsnyggt armband av henne också :) Hann även med donken & skjutsa hägg till någon fest.
sen tog jag bussen hem och nu ska jag strax lägga mig framför tv:n och kolla på Navy cis!
/c.


jag&linn på tåget till gbg, pigga & glada haha!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg du har:)

Vad görs idag då?

2009-08-14 @ 13:43:32
URL: http://awrittenlife.blogg.se/
Postat av: angelina

sv: neejdå:D jag vet asmånga som inte börjat än :)<33

2009-08-15 @ 11:35:19
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: Bella

Bara ta det lugnt, ha de bra=)

2009-08-16 @ 13:03:12
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0