just another day

Gårdagskvällen spenderades hemma hos josefine med tacos, wii spelande och film tittande! mysig kväll med mycket skratt. Sen sov jag & sofia hos Louise... gulliga som de är berättade de inte att de skulle upp tidigt och döma förrän på kvällen och när vi väl skulle sova fick jag reda på att det inte var 1 match, utan 3 st.. så nu har jag spenderat 4 timmar nere på lillegården och kollat på småungar som springer omkring och jagar en boll, rätt kul faktiskt men också ganska långtråkigt.
Nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten så jag kan äta och sen pallra mig iväg till träningen. Efter den åker jag hem till sofia och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!
/c.


Kommentarer
Postat av: angelina

åh kul att kolla på det ;) jag hade dött av tråkighet haha :D <3

2009-08-23 @ 18:52:34
URL: http://angelinarighult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0