sliten

nu sitter jag hos lisa, vi ska snart ner till fotbollen för de ska träna. Längesen man va där nu, har typ inte spelat fotboll på snart 1 år!
Har inte skrivit så mycket det sista, men har inte orkat.  I söndags kom louise till mig iaf och hon har varit hos mig tills i förmiddags. Vi har väl inte gjort så mycket, var på bio - smmaren med göran i söndags, den var helt okej.
Är fortfarande trött sen tylösand, känner mig lite halvsjuk med.. fast jag ska väl inte klaga, sofia fick halsfluss, amanda & louise feber. så jag har klarat mig bra...hittills!
Ikväll blir det en slapparkväll framför tv:n med lisa iallafall :)
ha det gott.

bilder från tylösand kommer när louise får för sig att skicka dem, haha!
/c.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0