091205

jag gillar helger, undra varför det inte kan vara det jämt..
slapphelg, igår va jag och lisa först nere i stan och åt på helensgården sen på kvällen såg vi på new moon, väldigt bra faktiskt! hittills idag har jag varit på stan med sofia,louise,johanna och josse sen har vi kollat på shf, de spelar jsm eller ngt i arenan. Snart ska jag ner och träna och ikväll blir det mys med sofia & louise, baka pepparkakor tror jag...hur nu det ska gå!  haha  :)

rätt sjukt, man känner sig.. jag vet inte.. förvånad eller mest besviken. att något sånt kan hända, det är sjukt..man tog allt på skoj, man tänkte inte att det kunde vara något fel. Lilla igelstorp liksom, det funkar inte. är rätt glad över att jag inte spelar fotboll längre just nu!



Kommentarer
Postat av: josss

sv:

danke danke;D

2009-12-06 @ 21:03:29
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0