21 juni

andra dagen på sommarlovet.. känns konstigt att skriva så men det är ju sant!
sov till typ 11 idag,då tvingade jag mig själv att gå upp plus att min katt började gå på mig.. känns meningslöst att gå upp när vädret suger. Men men, sen åkte jag in till stan en sväng och träffade amanda & sandra, även josefin & louise en stund med :)  köpte tågbiljetter från göteborg till halmstad! på tisdag åker vi, ska bli så jävla skojj!  aja, sen åkte jag hem igen så nu sitter jag här och inte gör allt för mycket. Har precis pratat med malin, så på torsdag åker jag ner till henne i trollhättan och stannar där tills på lördag, ritkigt längesedan vi träffades så det blir riktigt kul!
undra hur jag ska ha råd med allt eftersomj ag inte jobbar i sommar.. men aa, mamma betalar ju fritidskortet åt mig iallafall så det löser sig väl! 
nåja, ha det bra
/c.

 

Kommentarer
Postat av: angelina

sv: jaa verkligen :o

hoppas du får det bra i tylösand och där :D <33

2009-07-22 @ 10:57:10
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: Lykke

sv: nu fattar jag inte riktigt? ;)

klart jag ska till RYD! RYD FOR LAJF JU!

(L)

2009-07-22 @ 19:47:47
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0