måndag

har varit hos farmor några timmar nu för det var visning på huset i morses, där kollade jag på vm och fick underbart god mat, haha! Var ute och övningskörde lite förut med, typ 10 mil faktiskt..börjar ju gå bättre&bättre iaf!
nu skaj ag snart hoppa in i duschen och sen försöka börja packa. Fick lite panik först hur jag skulle få med mig allt eftersom vi ska ta med endel egen mat och täcke och kudde och kläder och aa, en jävla massa!  Men hittade typ världens fetaste resväska som jag ska ta!  haha, kommer se ut som att jag ska vara borta typ 3 veckor eller något.
Men riktigt roligt ska det bli! plus att louise fyller år imorgon med och det ska vi fira! hoppas bara det blir bra väder med.
skriver nog lite senare sen.
/c.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev de den söta resväskan du hade till spanien? :D

2009-07-27 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0