14 juli

Tror det är något fel på mig, de senaste dagarna har jag sovit runt 11 timmar (de dagar vi inte haft morgonträning då) igår/idag la jag mig strax efter 1 och vankade 9 och va pigg! Nåja, det är väl bra att komma upp.. inte för att jag har något spec jag ska göra men ändå. Måste iallafall packa allt idag eftersom vi åker ner till malmö tidigt imorgon och då sover jag nog hos carro i natt. Sen ska jag träna en snabbis i eftermiddag med, blir nog inte spec långt pass. Igår körde vi överfart och lite sånt. Kroppen känns lätt nu så det är bra, men simningen känns inte på topp..bara att hoppas på det bästa, hela formen kan ju kanppast ha försvunnit sen sm så!
Lär nog inte skriva mer här innan vi åker, så det blir väl uppdatering på söndag tidigast!
ha det bra
/c.





it was just too good to be true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0