torsdag 18 juni

dagen började med ännu en morgonträning, den här gången i spöregn. Väldigt härligt måste jag säga, passet blev väl knappt 3000 sen fick vi gå upp och det tackade man inte nej till. Åkte hem och tog en låång,skön,varm dusch. Efter ett tag kom lisa till mig och vi la oss i sängen och kollade på en pirates of the caribean (hur fan det nu stavas) film. sen kom pappa förbi och hämtade oss och skjutsade in oss till stan där vi gick omkring ett tag och kika.
Sen pratade jag lite med tamas, så vi kom fram till att jag skulle komma upp och träna lite på eftermiddagen ändå (hade tänkt skippa det eftersom jag kört varje pass och vädret inte är så mysigt idag). Så det blev att åka hem och hämta väskan och sedan dra sig upp till berget igen. Det blev ett väldigt kort sprintpass på knappt 2000. Detta var nog mitt 4 sprintpass denna vecka,haha!  fast man kör ju tusen gånger hellre det än fart 3 så :) snart börjar toppingen inför sm med, det blir gott!  som christian säger "det är de här träningarna man tränar för"  och han har helt rätt :D

Nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra hela kvällen, men det löser sig nog.  Imorgon är det iallafall midsommar och den spenderas med alona min älsklings ryss, haha! får se vad vi hittar på, lovade att gå hem till tamas och göra han sällskap ett tag iallafall eftersom han skulle vara helt ensam, stackarn ;)



"En vän som måste köpas är aldrig värd priset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0