en kall upplevelse på ett varmt ställe

kom hem från falkenberg igårkväll, helgen har varit över förväntan faktiskt. gillar inte  den tävlingen, men det var roligare i år än det brukar! simningen gick väl helt okej, 100 rygg var nog det som gick bäst. Annars hann vi med första doppet i havet för i år, 6 grader. Mellan passen blev det mys på bryggan och på kvällarna tv och pizza i stugan. toppenväder var det med! ska försöka lägga upp lite bilder från helgen om jag får tag i carro eller celinés.

Blev inte mkt sömn i helgen precis, så när jag kom hem från skolan förut tänkte jag sätta mig i solen på altanen och plugga lite, men somnade innan jag han ta upp papprena typ. skönt, fast när jag vakna trodde jag att jag skulle dö av värmeslag,haha.
Hoppar träningen idag, har fått sjukt ont i axlarna precis som jag fick jämt efter tävlingar förut. har inte haft så mycket problem med det de sista, men nu har det kommit tillbaka igen, kanske för att jag inte tränat ordentligt på ett tag.


Det verkar så enkelt vännen
Ändå är det så obegripligt svårt
Ja, det verkar så enkelt vännen
Men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0