En tidsepok har sparats i mitt liv

18 !!!!

fyllde 18 idag, en dag äldre än igår. tänk att så mycket kan förändras på en dag. Man måste ha koll på allt med pengar, aktier och allt om jag absolut inte har en aning om. Man får gå på krogen lagligt och allt som hör det till. Man får köpa lotter, rösta, bestämma allt själv. man får ta körkort och resa utomlands utan någon vuxen. På en dag ska man helt plösligt vara vuxen sådär. visst är det skönt, men också lite läskigt på något knepigt sätt.
nu får vi se vad som väntar mig för liv som vuxen, dock tänker jag vara "barn" ett tag till...
får väl önska mig själv ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: LYKKE

grattis i efterskott eheheheh igen larven! <3 vad fick du? :D

har inga gratis sms längre:(:(:(

2010-04-17 @ 10:47:28
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0