there's someting in your eyes that makes me wanna lose my self

what a day. Sov 3 timmar i natt...3 timmar! kunde inte somna förrän vid halv 3 (varför???) och skulle upp halv 6. åkte till kinnekulle och hade halkörning, var riktigt kul efter det slutat vara läskigt. när jag kom hem däcka jag i sängen av trötthet och vaknade någon timme senare med huvudvärk för att bege mig ner till tränigen. Gick inget vidare med huvudvärk och trötta sega muskler, men aa lätt pass inför helgen så inte för farligt.

Imorgon är det svenska nationella i 5 timmar (!!!) och sen åker vi ner till jönköping, GP finalen i helgen.


Does the pain weigh out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?


Kommentarer
Postat av: LYKKE

eller hur hihhiih :D

men jag är värsta tjockis där

hhahaha fast det är ja nu me <3

2010-04-22 @ 22:07:09
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha johodu ;o

2010-04-23 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0