tänk om allt kunde vara som det var innan det var som det är nu

ja, varför kan inte allt bara vara som det var innan det var som det är nu? då hade allt varit mycket bättre, tro mig.

en vecka kvar till skolan börjar igen och träningen börjar på måndag? tror jag. de senaste dagarna ha spenderats med sofia som jag förövrigt spenderat största delen av sommarlovet med. bra tjej det! för övrigt så sitter jag och väntar på henne just nu, ska nog gå in till stan och ta en fika. imorgon blir det utgång med bra tjejer :)

jag är rätt imponerad av mig själv, jag SPRANG förut. jag springer aldrig, jag hatar att springa. dock blev det kanske 2 km bara (sprang till lunden och hämtade mig cykel och cyklade tillbaka), men ändå liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0