inte helt på topp

28 i puls efter 10x50 teknik st. 50 är väl inte det ultimata.
Men just så var det för mig på träningen igår så gick upp efter det. Sen blev det bättre på eftermiddagen så på kvällen åkte jag och lisa till amanda. Helt okej kväll. Sen imorses när jag vakna mådde jag inte alls bra, hostar och känner mig typ matt i kroppen. Så någon morgonträning blev det inte..men ska försöka pallra mig ner till eftermiddagsträningen och simma lite ifall man kommer ut i detta väder. tur att det ara tar 2 minuter för mig att gå,hehe.
ikväll kommer nog linn in till stan, då blir det fika. Mysigt.. ses ju inte så ofta längre eftersom vi varken går i samma skola, jag har slutat fotbollen och flyttat in till stan.


Jag och linn innan nyår för typ 3 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0