back to basic

...som tamas brukar säga efter viktiga tävlingar eller uppehåll. Fast denna gången gäller det skolan, i för sig går jag bara en vecka och sen har vi apu i fyra veckor. fast skulle nog hellre varit skolan tror jag..jobbigt att få ihop alla timmar när man måste ta ledigt för jsm och kanske GP. aja, det löser sig nog. Idag var sista träningen på jullovet med, så man kan ju säga att det blir back to basic där med, fast denna gången trappar vi ju ned på träning istället för tvärtom! ska bli väldigt skönt tycker jag.

Har inte gjort något vettigt idag förutom att jag tränade förut..igår hade vi dubbla pass, syra på em - jobbigt! sen va jag och adolf (carro,dådi,nini,ninsan,ca hon har många smeknamn den ungen) på bio "har du hört ryktet om Morgans?" den var ganska bra och rolig!


Kommentarer
Postat av: Lykke

kärt barn har många namn ;);) hon har typ 10000 om man räknar med mygga, lillskit o kamel oxå :D sen får hon gärna vara en pudel för mig också för hon ser ut som en! en pudel med solglasögon och skidor ;)<3

2010-01-10 @ 21:49:54
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0