idrottsgala

igår var det idrottsgalan,trevligt.jag fick faktiskt pris..på min biljett,haha! sjukt pinsamt att gå och hämta det inför typ 400 pers och kul pris med. 10 ggr gratis på billingebadet..där kommer man ju inte in gratis ändå eller så,haha! Celine fick pris för årets kvinnliga junior, så grattis till henne :) Slutet av kvällen så satt jag,christian,oliver,gabriel och daniel och kastade servettbitar på varandra..eller ja, det var dom mot mig då men. När jag kom hem sen låg det ett spår av blåa pappersbitar efter mig!

det är inte kul att jobba på helger, jobbade både idag och igår. Men måste ju få ihop timmarna. Missar ju endel i veckan nu, för på onsdag åker vi ner till kristianstad och simmar jsm. ÄNTLIGEN, ska bli riktigt nice!


bra kvalité..idrottsgalan förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0