there and back again

då var första veckan i skolan avklarad, nu ska man inte dit på 5 veckor igen!
gick 8-11 idag,klagar inte. Sen har jag hunnit med ett besök hos tandläkaren första på typ 3 år. jag har övningskört med riktig lärare för första gången, gick väl.. okej, haha. tillsist har jag tränat, ett kort skönt pass.
i helgen ska vi till uddevalla på jdm, bor i krykan som vi alltid gör. formen borde vara ganska bra nu, så får hoppas att det kan gå skapligt fort. har varit trött hela veckan fast man inte gjort något egentligen och tränar gör vi ju inte alls lika mycket som för ett par veckor sen..nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på tv och sen får det nog bli sängen skapligt tidigt!


i'm gonna miss you

Kommentarer
Postat av: Lykke

you're gonna miss who? ;)

2010-01-17 @ 19:41:20
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0