it's getting brighter

är typ superdupermega glad idag. av 4 anledningar:
1. är FRISK igen, eller aa lite hes och hostar lite men inget märkvärdigt längre.
2. kan träna igen
3. kan känna smaken av cola igen (det senaste har det smakat bubbelvatten och jag HATAR bubbelvatten)
4. tack vare att jag hostat så mycket (så jag varit nära på att spy x antal ggr) har jag fått magrutor..ha! inte illa va?

för övrigt så är carro (inte jag carro, den andra carro) seriöst ett proffs på att skämma ut sig och jag har alltid lika kul åt det! 

nu ska jag kolla på tv och låtsas att jag inte har några inlämningar att skriva eller prov att plugga på.. undra om jag slipper få dåligt samvete då ...:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0