jsm-kval & trasiga revben

och jag som var glad över att min hosta gjort så jag fått magrutor.. nu har den även gjort så att mina revben på högersida har pajjat. eller kanske inte pajjat men som det ser ut nu är det någon skada på musklerna där, vad vet jag inte än men ska till vårdcentralen och kolla. Tur att det inte var någon spricka iaf. 

Simmade 50 fr och fick äntligen det där a-kvalet som jag behövde till alla mina b-kval, skönt. Kanske behöver vara sjuk 2 veckor och skada revbenet för att simma snabbt..ha ha ha. Aja, efter loppet hade jag sjukt ont så strök mig på 200 rygg. Sen blev det bara värre på lördagen, så strök mig på resten med.

annars då, har varit en trevlig helg. Bodde på Globen hotell med frukost-utsikt in i globen. var sjukt många starter och försökspassen tog 3,15 h. träffa många härliga människor och hade en trevlig dit&hemresa med Carro,christian och iller.

tillbaka till vardagen med skola och plugg, lika tråkigt varje gång. Synd att inte hela livet var en stor simtävling. jag skulle lätt kunna bo i en simhall! älskar att bara vara där och kolla på alla som simmar och glömma vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0