sweet chilli

"nä, nu skiter vi i det här va?" haha, så sa min lärare efter 25 minuters lektion. Så vi fick sluta halv 2 ist för tre, plus att vi fick sovmorgon till 11 imorgon, jag klagar inte! :) Väntar på Lisen som kommer hit om en stund, sen vid fyra ska vi ner till gymmet och efter det simning som gäller. Nu sitter jag och kollar på extreme home makeover,asso fattar inte riktigt hur de tänker.. typ när de bygger ett rum till en åttaåring som älskar t.ex. hästar, så gör de ett rum fullt med hästar på olika sätt. Tänk sen när hon blir äldre då kanske hon inte vill ha ett sånt rum längre. Varför gör de inte bara vanliga rum istället.
haha aja, nu ska jag kolla lite på sjukvårdsprovet innan träningen. puss

Kommentarer
Postat av: LYKKE

det är asbra:D

har redan skickat inbjudan till dig tror jag:p

du har [email protected] va? ;););) <3

de va ett tag sen

2010-03-02 @ 21:06:50
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: LYKKE

hahahahahaha det är helt stört:p asså x-treme home makeover.. hahah :p fattar inte heller hur dom tänker men antagligen gör dom de för att som äger huset ska få betala i framtiden när de ska göra om rummet haha :p

2010-03-02 @ 21:08:13
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0