take a ride on your bike

har precis kommit hem från lisen, första gången man cyklade i år. Eller okej, cyklade till vårdcentralen igår men det regnade och var kallt så det räknas inte. Idag var det riktigt skönt, eller ne kallt men ändå. Vi shoppade loss lite, eller aa beställde lite nya träningsbaddräkter. den enda användbara jag har går snart helt sönder i banden, så kände att det var dags.

det var en muskel i revebenen som var skadad förresten, känns inte så mycket längre..FÖRUTOM när jag simmar. av allt i världen så ska det kännas när jag simmar, det suger.

kom nyss på att vi har matteprov imorgon med, fast vad gör det. förstår man inte så förstår man inte heller..det spelar ingen roll om man sitter och räknar 1000 tal dagen innan, man fattar inte mer för det. jag har aldrig pluggat till ett matteprov förut och det har ju gått bra hittills, så varför ändra på ett vinnande koncept liksom. finns ju så mycket roligare saker man kan göra med..typ kolla på tv, det tänker jag göra nu.
have a nice life,peace!


Kommentarer
Postat av: Julia&Sofia

shiet vad häligt att cykla :D

2010-03-25 @ 22:00:33
URL: http://girllife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0