kunde varit bättre

dagen blev inte så slapp som det såg ut. Slutade 9.15 gjorde jag, men fick reda på att vi hade MVG-sittning i matten 14.15 det är nämligen så att våran lärare är störd och vi måste göra extra saker utöver lektionerna för att kunna få mvg, för han går bara igenom g-saker. Sen räknar han med att vi ska kunna räkna ut samband och bevisa med reella lösningar och skit när han inte lärt oss hur man gör, you just gotta love him.
nåja, satt kvar i skolan och pluggade på all skit vi har nu. fick ändå typ inget vettigt gjort för jag behöver hjälp med allt och alla lärarna är i sthlm, bra där.
annars händer väl inte så mycket,dock flyttar jag om mindre än 2 veckor och har absolut ingen aning om hur jag ska hinna packa.


Kommentarer
Postat av: LYKKE

låter inte spec bra det där!



sv: haha, du kan va söt!!! :D<3

2010-05-19 @ 15:40:27
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0