will the past be a shadow that will follow us around?

ännu en helg med jobb avklarad! 2 veckor av apun gjord, två veckor kvar. jobbar iof bara 2 dagar nu i veckan eftersom jag åker till sthlm, men sen blir det 6 dagar sista veckan istället, wiie. Har ändå varit en bra helg. Efter jobbet i fredags tog jag en sväng ut till öm där fia (sebbes fia..varför ska alla människor ha samma namn?) hade 18-års fest. rolig kväll med gamla vänner! Efter jobbet på lördagen blev det träning och sen en myskväll med lisen. Kom för ett tag sen hem från sofia och eliwn, jag och sofia fick lite projekt gjort, annars blev det inte mkt vettigt men chill. :)

ledig imorgon, najs. Jobb 15.30-21.30 på tisdag och 06.00 börjar jag på onsdag, mindre najs.

Ooooch, två dagar kvar till stockholm och SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0