a long time ago

och så var det snart helg igen, skönt! blir nog en mysig helg. ta det lugnt imorgon med sofia och elwin skulle jag gissa. uppgång 04.30 på lördag för att åka till ullared med felicia, linn, lisa och hanna. ska bli riktigt mysigt att umgås alla igen, var ju några år sen. Dock är det liiite för tidigt för en lördag morgon, men det får gå. slipper ju två träningar i gengäld, hehe.

nu ska jag njuuta av att jag fixat första riktiga syrapasset för säsongen och att jag inte behöver röra en skolbok. första kvällen på mycket mycket länge!


hahahah, nostalgi!

Kommentarer
Postat av: LYKKE

sv: taaaaaack! hihhiih :D <3

2010-10-13 @ 10:28:13
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0