a little more time

fredagskvällen var helt okej, trevligt att träffa lite gamla vänner man inte sett på år och dar. Hände inte så mycket, satt mest och pratade och drack gott. Fick lite polisbesök med, haha ulle är grym!
Sofia sov hos mig, låg och prata till runt 3 och sen upp vid 8 igen för sofia skulle till halmstad och jag till liseberg. Det var väldigt mycket folk, men det var en go dag. Atmosfear var nice, men tog slut så fort så man hann ju knappt ens tänka. Min favorit är fortfarande balder, men den ska de ju riva tråkigt nog. 
Jag och lisen har precis varit iväg och simmat lite eftersom vi missade första passet igår. Nu väntar jag på att hon ska äta klart så ska jag kila över till henne igen.



från en av kvällarna i varberg!


Fin tjej laddar upp med öl, sugrör och macka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0