bra start på det nya året?

njaaa, det kan ju diskuteras.
efter nyårspasset igår morse på 100x100 begav jag mig hem till josse för att laga mat och göra mg iordning med några fina tjejer (och killar, som kom senare då). skalade även 30 st potatisar med fel hand! de ni, det är sjukt mkt svårare än det låter. fick nog mer träning av det än att simma en mil.
Annars var det en mysig kväll med trevliga människor, dock blev jag sjuk på kvällen. Halsont och feber, mums.
Idag har jag i princip sovit-kollat på film-sovit-sovit-kollat på film-ätit-kort promenad med lisen-sovit hittills..ingen feber längre iaf, men halsen är inte kul och är orkeslös, orkar knappt resa mig ur soffan.
Så första dagen på det nya året har väl inte varit den rockigaste, men jag ska inte klaga..det finns de som har det värre så.

Bild från förra nyår -johanna,jag&lisa

Kommentarer
Postat av: lykke

sv: åh, stackare. :/ men du hade iaf lite kul, jag kom ju inte ens iväg, depp hela dagen :/ puss, saknar diiig ocksåå! :( <3

2011-01-02 @ 00:05:22
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: lykke

sv: ja :( JAAA DET MÅSTE VI!!!! :( <3 men när är dm? kanske följer med o kollar <3

2011-01-03 @ 11:17:18
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara & varför? :)

2011-01-06 @ 01:22:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0