hard work work

sittter på jobbet och gör ingenting, riktigt lugn dag. Sov natten och slutar nu, men lär vara kvar här ett tag till för det spöregnar ute och de som känner mig vet hur mycekt jag hatar att vara ute i regn.
Har haft en lugn helg, i fredags cyklade jag till sofia på dagen och hade liet mys med mat och film, sen tränade jag lisen och sen bara vi tog det lugnt, satt och prata och så på kvällen. Jobbade dag i lördags, sen var jag tränare igen och på kvällen va jag med lisen och awo kakan. Imorgon är min sista jobbardag den här veckan - hur underbart skönt är inte det?!
och nu ska jag göra något mer vettigt tills det slutar regna och jag kan cykla hem!


har ju inga bilder här.. men sökte på google och hitta någon GAMMAL ful bild! hahah snöggt

Kommentarer
Postat av: Louise (:

FjärilsimmarN ;)

2011-07-19 @ 21:25:25
URL: http://louisehjalmarsson.devote.se/
Postat av: elin

Sv: Tack så jättemycket! :)



Allt bra eller? :)

2011-07-20 @ 00:11:32
URL: http://elinsday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0