but i just can't stop woundering

har haft det riktigt bra uppe i dalarna och falun. Tjejerna har simmat riktigt bra och har även varit andra bra och intressanta lopp att se. Skönt att bara vara på arenan hela dagarna och umgås med härliga människor!
Nu blir det jobb, jobb och jobb ett tag framöver, men innan jag beger mig iväg för ett kvällspass så ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på andra finalpasset på VM i shanghai!


härlig bild på anna, céline, erika och louise efter 100 fr. Goa tjejer det!

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Härligt, det är bra med mig med! :)

Lite efter haha, men tack :D Gick dock dåligt :/

2011-07-26 @ 19:06:30
URL: http://elinsday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0