10!!!!

det går fort nu. igår var jag på introduktion till sommarjobbet, slutade strax efter 21 och åkte direkt hem till frida på lite förfest innan vi åkte in till stan igen, husaren och 10dagars. riktigt bra kväll, har inte haft så roligt ute på länge. många härliga människor. helt sjukt att det är så lite tid tills studenten, kan inte fatta det än..känns som att det är så mycket kvar att göra. Va ledig idag så tog en lång sovmorgon, sedan typ delegeringsmöte på statshuset i på tok för många timmar. Efter så mötte jag lisen så drog vi och gymma, skönt med ett par dagars ledighet från simningen. Men nu är det slut på de, de tre närmsta dagarna blir det dubblas pass nu!
aja, nu ska jag göra mig iordning och sedan möta lisen, bio står på schemat för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0