glassigt, let the game begin

gott väder, goa dagar. haft massa träningar nu, vilket nog har varit bra eftersom det inte kommer bli alls mycket tränat i veckan. i fredags efter sista träningen åkte jag, lisen, christian och tamas upp till simsjön och tog ett (iskallt) dopp. igår låg jag och lisen där uppe hela dagen innan träningen och stekte + brände oss rätt mycket. Idag har jag tränat och sen varit hos pappa.

imorgon börjar studentveckan (inte för att jag har fattat det själv men) jag tar studenten om 5 dagar!!!!! planterat än så länge är ölvolleyboll i karstorp imorgon, avloppet och skumpartyt på onsdag och sen studenten fredag + balen söndag då. vi får se vad mer som sker, lär bli en grymt jävla kul vecka iallafall!


hahah charmigt. uppe i simsjön för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0