STUDENT 2011!!!!

för vi har taigt studenten för vi har tagit studenten för vi har tagit studeeeenteeenn, fyfaaaaaannnn vad vi är braaaaa!
vilken underbar helg. skulle nog kunna säga att det med säkerhet varit en utav de bästa helgerna i mitt liv. vilken känsla, vilken glädje det har varit, helt sinnes. Allt har verkligen varit helt toppen, balen, studentfesten, alla fina presenter.. men själva dagen på studenten slår allt! champagnefrukost 05.30 och sedan vidare till skolan och mötas av 500 andra minst lika glada människor. allsånger som "det här ska bli den bästa dagen i mitt liv" och studentsången, utspringet inför 5000 pers och kortegen VILKEN KÄNSLA, skulle göra vad som helst för att få uppleva det igen. har verkligen varit grymt!  

bilder kommer komma upp på facebook!



_____

Nu är det bara att ladda om, imorgon är det två veckor kvar till SM och jag kan väl inte skryta med att jag är i så värst bra form, får träna på hårt i veckan nu och sen åker vi ner till halmstad på läger med. så får vi hoppas på att det kan gå hyfsat snabbt ändå.

Kommentarer
Postat av: LYKKE

kan tänka mig!!! åh vad jag längtar!!



sv: tack så mycket! <3 saknar dig!!!!!!!!!!!!!

2011-06-15 @ 15:13:59
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0