back on line for now

stockholm ja, var väl inte världens rockigaste. det var bra men inte så mycket mer, lite studiebesök, en världelös teater och massa onyttig mat. Hittade dock studentklänning och en supermysig tröja, så det var ju bra i alla fall. 
bussresorna bestod av film, sova, kasta ballonger, prata och plugga massage. vissa stunder tycker jag faktiskt om min klass. nog om det. Just det, vi såg prins karl-philip och han talang-domaren med.
har haft mitt sista prov någonsin (? man vet ju aldrig), men på min gymnasietid iallafall, känns rätt så bra. Har fått mina tider till sommarjobbet med, jobbar 12 dagar i sträck ibland och ett pass på 26 timmar, kul?! men men, det är pengar iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0