free fallin'

INGA MER SKOLARBETEN KVAR PÅ GYMNASIET, de ni. gjorde klart det absolut sista i onsdags och det är väldigt skönt. men börjar redan bli uttråkad, finns ju inget att göra nu, kommer aldrig klara av att bli arbetslös hehe. ledig idag, skönt. vet inte vad jag ska hitta på hela dagen bara. måste i och för sig packa, cykla till stan och kolla skor m.m., träna, och..aa det var väl det. antar att jag ska träffa lisen sen med, för väl se vad vi hittar på för något trevligt. Imorgon åker iallafall vi + sofia & louise till halmstad och avverkar några lopp. Skönt att vi inte åker ner idag, utan missar de två första passen. Skulle ju vara trevligt om det INTE regnar eller blåser för mycket heller, men vädret brukar ju ha en tendens att inte vara som man önskar så inte för stora förhoppningar på den fronten.
de typ renoverar på badet eller något, så tränade tidigt igår och sedan åkte jag hem till min lilla sofia och myste med popcorn, påskmust och nya priates.


haha, charmig bild. men i halmstad för typ 2-3 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0