just an ordinary day

"hej, vad fint väder vi har, vad gör du?" haha, inte varje dag man får ett sånt sms av sin tränare. I alla fall, han skulle åka och handla förut idag och ville ha sällskap. så efter en tur till öb gick vi först till en sängaffär och testade i princip varje säng som fanns (och det var en del..) och vi hann även med en tur inne i en bilaffär (kanske inte lika kul..). Nu har jag tränat för andra gången idag, resten av kvällen ska jag inte röra mig ur soffan mer än nödvändigt.

har börjat få ont i mitt rebven när jag andas lite djupare och när jag rör mig med. ber till gud att det inte blir som förra gången. Utan att jag vaknar imorgon och så är det borta. (hade gud funnits hade världen inte sett ut som den gör idag, jag gillar bara själva meningen till skillnad från louise och lisen som fått någon gud-mani och bokstavligt talat ber till han under träningarna, wierdos).


Kommentarer
Postat av: louise :)

tar med biblen imr !

2011-09-23 @ 22:02:49
URL: http://louisehjalmarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0