sjukligt kul

aah vaknade imorses och mådde konstigt. Jag kände mig inte direkt sjuk, men inte heller frisk..bara helt konstig?! sen har jag varit tung i huvudet, slö i kroppen, hostat och snuvig hela dagen så fick inte träna. Har istället spenderat min dag med sofia, kollat på 3 filmer och bara chillat. Har även varit och handlat åt mamma och handlat lite proviant till helgens tävling. Som förövrigt kommer gå galant med en veckas sjukdom till och från, inget syrapass i kroppen och absolut ingen fart eller sprintighet.
Något positivt är att de ringde och fråga om jag kunde jobba imorgon, 10.30-17.00, på dagis - toppen!

nu väntar jag på att lisen ska bli klar från träningen (som jag är på rätt dåligt humör för att jag missade) så att vi kan ta en liten kvällspromenad och jag förhoppningsvis kan piggna till lite.


rätt söt bild och så - men typ såhär pigg har jag känt mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0