back home

då var man hemma igen. har som sagt varit i borås på träningsläger 3 dagar. 7 simpass, ett äckligt jobbigt gympass med elfsborgs killarna (fast jag&carro ägde dem lite,hehe) och några landpass har hunnits med. känns rätt tungt i kroppen nu och träningsvärken i överkroppen är inte dålig, men det är skönt ändå. har varit ganska roliga dagar, mest tack vare mina goa träningskompisar som jag har grymt kul tillsammans med. Chillat i solen när den varit framme, kollat på bb, snackat skit och bara haft det allmänt mysigt mellan & efter passen. Lite anvundsjuk på elfsborgarna bara som åker till torremolinos inatt...
avslutade med ett syrapass imorses och är somsagt redan hemma, får se om jag orkar hitta på något senare idag..nu ska jag iallafall ligga i soffan ett par timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0