forever young, i want to be

hade verkligen en jättebra födelsedag igår, hela vägen från tidig morgon till sen kväll och jag är helnöjd! har en känsla av att resten av helgen kommer vara riktigt bra den med. ikväll efter träningen kommer lisen, Clas & annika hit och imorgon ska jag hem till pappa och ha kalas där.

nu har jag iallafall varit och tränat, ett riktigt chill pass faktiskt. och som vanligt på lördagar innebär det att det är dags för träning igen om 3 timmar, antagligen inte lika gött pass nu, men det återstår att se.

bjuder på lite bilder från igår när jag och lisen hade lite kvalitetstid, myste och gjorde ingenting.
jag har världens bästa vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0