what a great weekend

har haft en grymt bra helg med fina lykke! hon åkte nyss hem och nu sitter jag och kollar på livetimingen, lite blandade resultat för mina homies del, men louise har simmat grymt iallafall, bra tjejen!

har blivit lite ändrade planer för imorgon, så åker upp till göteborg redan på dagen för att vara med på 4x50 fr finalen. skoj! får nog strecha ikväll dock för jag har sjuk träningsvärk i hela benen från igår! Sen när passet är slut åker jag, lisen och hennes pappa vidare ner till tyskland, naajjjs! (min 20års present var att de skulle ta med mig till tyskland och köpa sprit,haha!)

skönt att ladda upp med lite roliga saker nu, snart kommer det veckor av jobbjobbjobb. en vecka jobbar jag 76 timmar, kul?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0