cause we're on a different trac

sitter på bussen nu. När jag kommer till skövde ska jag iväg och tränar en sväng och sen ska jag jobba ikväll. vi går tillbaka till det gamla schemat nu så jobbar inte bara dygn längre. Skönt, Men vet inte hur jag ska komma upp imorgon vid 06.20! hela sommaren har vi jobbat 09-09 så då har man kunnat sova till minst 07.30. får väl se hur detta går! enda gången på hela sommaren jag gått upp tidigt var när vi skulle till sum-sim. till och med på SM fick vi sova till halv 8. man blir ju bortskämd, haha. Undra om detta innebär att det går mot höst? vilken fin sommar vi hade i så fall.. eller?!
 
hoppas det går bra för joline idag med på 200 br! Rätt kul när man sitter och tittar på OS och så ser man flera stycken man känner, pratat med m.m. Okej, inom simningen är det ju inte så värst konstigt att man känner en del. Men flera i både damernas & herrarna handbollslag kommer från skövde så de har man ju koll på med. Plus att jag&lisen brukar gymma nere i lilla gymmet på arenan ibland tillsammans med handbolls spelarna. så det är ju lite skoj. Hoppas det går bättre för Sarah med, tycker synd om henne.
 
 
haha, älskar Le Clos reaktion när han inser vad han gjort! grymt lopp, sjuk sista 50! dock måste jag allt tycka lite synd om Phelps också. men han fick sin revange  i laget iallafall och är nu ännu mer historisk än vad han var innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0