I've never found the words to say

godmorgon. fast den är inte så god för jag är sjukt trött. snart ska jag åka och träna och efter det ska jag jobba i 27 timmar. kul. kommer vara en levande zombie imorgon kväll. fått OP tid för knät nu med, sådär 5½ år efter jag skadade det. hoppas de hittar felet bara, lite onödigt att de ska göra hål i knät och gräva runt om de inte skulle hitta något.
 
igår va jag och Carro i värsås och kollade på fotboll, det var trevligt. de vann med 6-0 med så. Fick sällskap av Fia & Elwin i slutet med, skoj! kul att vara därute lite igen, var ju där rätt ofta som liten så känner ju typ halva värsås..nästan iallafall, haha.
 
time to go!
_______________________
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0