tomorrow it is

har precis duschatx2 med någon bakteriedödande tvål, borde känna mig fräsch..känner mig usch typ. Mitt hår är som svinto, mitt ansikte och min kropp som en torrboll. och får inte göra något åt det, blä. imorgon ska jag iallafall operea mitt knä, får se hur det går. det blir nog bra.(kan berätta i något annat inlägg om varför jag ska operera mig m.m., men nu orkar jag inte). lite nervös är jag allt, har inte gjort något sånt förut. aldrig varit sövd heller, läskigt, spännande och lite roligt på samma gång. ska inte in förrän 12 iaf, så får sovmorgon. måste dock gå upp vid 05 och äta, som tur är får jag soman om sen. nåja, nog om det.
 
Jobbat idag och sen simmat ett väldigt roligt (läs ubertråkigt, jobbigt) pass. tur att jag har så bra träningskompisar, de gör lätt träningen 100 ggr bättre. dels kan man klaga ihop (haha) och så skratta massa! nu ska jag kolla på tv. adios!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0