like a prayer i'm lying on the floor

idag mår jag lite bättre, förhoppningsvis kan jag träna. får väl se hur det känns om ett par timmar.

eftersom jag styrketränar på ett eller annat sätt ett par gånger i veckan brukar jag nästan aldrig få träningsvärk och det är så himla skönt. visst blir man trött och seg i kroppen, men man slipper iallafall få träningsvärk och då känns det som att man tränar kroppen bra. i vilket fall, min gamla knäskada kom ju tillbaka i julas och att gå från att träna benen 2-3ggr/v till inget alls blir lite skillnad. så i tisdags när jag åkte skidor och körde upphopp på träningen var första gången på rätt många veckor jag tränade benen så pass mycket och det känns idag, haha fy fabian asso!

nu ska jag äta scones till frukost som mamma precis bakat, mums! vid två ska jag till vc och se vad som kan tänkas hända med knät. rätta till felet ska de iallafall få göra. det enda bra med att jag känner av knät nästan hela tiden är att jag är så van nu att jag knappt tänker på att det gör ont längre. som all annan smärta - man lär sig leva med den. haha okej, lite dålig jämförelse..men det lät poetiskt!  

tre dagar kvar, tjolahopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0