mobil ur funktion

hade en trevlig kväll igår med mycket skratt! nu har jag precis kommit hem från träningen som var jättetråkig, eller ja serierna va tråkiga då. har konstaterat att jag och lisen är väldigt sega nu för tiden med, från träningen slutat tills vi är hemma tar det nu mera 1 timma (och det tar max 15 min för oss att gå hem) fattar inte vad som tar sån tid, hehe.

Ska göra mig i odrning för att åka o ch fira min goa kusin som fyllt 18. hon kommer dock alltid vara lilla sandra (kleta) som mormor alltid sa!

OBS! min mobil är inte helt frisk. Jag kan skicka meddelanden (dock ser jag inte att de levererats) MEN jag kan inte ta emot några. så om någon skriver och undrar varför jag inte svarar är det för att jag inte fått det. så vill ni nå mig - RING!



grattis mupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0