turn the lights off

idag är det ingen bra dag

- har jobbat 7-16.30 och det var inte superrockigt. har haft ont i huvudet
och allmänt hängig hela dagen, lite tjock ibihålorna med. plus hosta och snuva som jag
ju haft i några veckor nu. så ingen träning idag.

- vädret på teneriffa ser inte superbra ut at the moment, ber till gud att det hinner ändra sig!



Dagens i-lands problem;
 okej om man missar träningar av riktiga orsaker, men när man bara
sitter hemma samtidigt som träningen pågår får man sjukt dåligt samvete. att vara sjuk är också
en bra orsak till att inte träna, men jag mår inte så dåligt att jag känner mig "riktigt" sjuk och då
känns det bara som att jag är lat. sen kanske jag behöver vara väldigt sjuk för att tycka att jag är
lite sjuk med då men. det jag skulle komma fram till var iallafall att jag sitter här med dåligt samvete
över att jag inte tränar idag och det hela blir ju inte bättre av att jag inte kommer simma något på
nästan två veckor heller.

haha, vilka problem jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0