jsm brons, goa människor, lycka & glädje

då har jag avslutat mitt sista jsm någonsin i kortbana och det har varit en riktigt bra vecka. Persade på 100 rygg och 50 fr. simmade b-final på 50 fr, final på 4x50 & 4x100 fr. Sen missade vi final på 4x50 medley med 8/100,lite småsurt och på 4x200 med 1,5 sek (mindre surt,hehe). simmade 4 stycken 50or fr där alla låg inom 12/100, så var ju rätt jämn iallafall. Celine simma grymt och vann bla 2 guld, grattis!

höjdpunkten för mig var när vi tog brons på 4x50 fr! vi har gjort det förut, men den här gången var det så oväntat och det var en så himla härlig känsla och att få dela den med så grymma tjejer. Vet inte när jag senast var så glad - går verkligen inte att beskriva i ord, det är vid dessa tillfällen man förstår varför man simmar och att det är värt all tid och slit man lägger ner på det! kunde verkligen inte sluta le efter.

har haft 5 superhärliga dagar, med många skratt, goa kommentarer och grymma lagkompisar. Underbara människor från sveriges alla hörn och fantastiska simningar!


en jättedålig bild, men har ingen annan för tillfället. från prisutdelningen
på 4x50 fr iallafall. Helsingborg, Väsby, skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0