så tar ett nytt år sin början

vem vet, kanske kommer upp en liten resume om året som gått sen ifall jag får lust och orkar.

hade en jättetrevlig kväll igår och firande in det nya året på ett bra sätt med goa människor. puss på er! efter ca 4 timmars sömn skulle jag gå upp för att jobba..kanske inte ultimat. gick in i väggar och bänkar och somnade nästan stående. har nog lite sömn att ta igen. men nu är jag färdigjobba och ska bara ta det lugnt tills ikväll, då ska jag och lisen gå på bio. hoppas alla hade en bra kväll igår!

shaa snygging

Kommentarer
Postat av: lykkeee

tjooo! längesen jag var inne här! om du har lust kan jag göra om din blogg lite... (inte så, men jag har ju gjort den o skäms nu lite granna över hur fult jag gjorde det) hahaha!



:D <3 GOTT NYTT ÅR BABE!

2012-01-01 @ 16:49:12
Postat av: carro

haha, men tjena lykkan! ja men visst, det får du jättegärna göra! :D nejdå, jag tycker den jag ahr är bra fast har ju hft den ett par år ny, kanske dags för en uppdatering ;) hihi.

gott nytt år bästa! <3 vi ses snart :D

2012-01-02 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0