and when it's hard, it really is hard

mördarpasset var verkligen ett mördarpass. godbitarna var; 8x100 MAX start 3.00 -ligg under 1.05 .. haha (!) det gjorde jag inte räcker det väl med att säga. efter det bjöds det på 3x200 brooken - ligg under pers. här gick det lite bättre. vet inte om jag eller mitt knä gillade passet minst, det är iallafall stort som en handboll nu igen. i vilket fall; jag kommer somna gott ikväll!
imorgon blir en spännande dag! :) 

idag är det förresten en månad kvar till teneriffa, ska bli underbart att komma iväg ett tag!



så här svullet var mitt knä för ett par år sedan när jag hade skadat det
(detta var typ 4 månader efter jag skadat det med..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0