äntligen!

jag är leeeeedig i 7 hela dagar nu!!!! gick av 09 imorse och jobbar inte förrän nästa fredag igen, hur skönt som helst. Kände mig bakis när jag vaknade på jobbet imorses, hela huvudet dunkade, det var inte så skönt. Lite bättre nu som tur är. var och tränade en sväng förut och nu har jag precis packat klart min fula tjocka väska. hade varit skönt med en powernap nu, men måste till stan och fixa lite saker.
 
Har en helgrym vecka att se fram emot. Ikväll ska jag och lisen ha lite kvalitets tid, har inte hunnit ses så mycket det sista. Sen sover jag hos henne och imorgon åker vi några stycken ner till borås och kollar Ungdoms SM. Är där lördag-söndag och sen åker jag till uddevalla direkt efter och är där till på torsdag, greeat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0