cooler then ice, hotter then fire

rena rama sommaren ute nu ju, fast så var det ju juli nu med. tack sommaren för att du kom, du får gärna stanna i ett par månader nu. har knappt varit ute i solen något idag ändå, kasst jag vet. När jag gick av jobbet imorses åkte jag med mamma till hjo, var nere vid standpromenaden en sväng och sen handlade vi lite smått och gott. sen har jag uträttat lite alla möjliga ärenden och nu på kvällen har jag varit uppe i simsjön en sväng med Carro och Lisen, mysigt med lite väl kallt i vattnet dock.
 
Har inhandlat en ny telefon idag med, min gamla slutade ju fungera lite när den kände för det. Kan väl inte påstå att jag och min nya är så bra kompisar än, men vi vänjer oss väl vid varanda..om den kan börja göra som jag vill någon gång.
 
Nu ska jag leta upp lite kvällsmat, ta en kall öl och kolla på något bra på tv (om det finns något).
 
fortsätter att sno bilder från lodis för hon har lite roligare bilder än mig, hehe :) glada tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0